Nabízíme komplexní péči o objekt klienta. Odborný přistup a moderní technické zázemí správce zvyšují životnost budovy a tím také hodnotu majetku našeho klienta. Komplexní péče zahrnuje zejména:

Produktový list ke stažení:
technicky facility management pdf
běžnou údržbu a provoz objektu, revizní činnosti
technickou administrativu spojenou se správou objektu
havarijní pohotovost

Již od data zahájení projektu může Klient na zajištění rozsáhlejší údržby pro objekty využívat výhody silného partnera s celorepublikovou působností, a to prostřednictvím systému mobilní údržby našich smluvních partnerů, které jsou řízeny centrálním dispečerským pracovištěm. V tomto systému si může Klient jednoduše prostřednictvím helpdesku vkládat svoje požadavky.


Administrativně technická činnost
Administrativně technická činnost bude prováděna v potřebném rozsahu v rámci zakázky dle zadání klienta a legislativy.

Mezi administrativní činnosti technika objektu patří hlavně:

koordinace a řízení provozní a technické správy objektu
zpracování doporučení na zefektivnění provozu všech technologií
spolupráce se zástupcem Klienta při odstraňování závad
správa dokumentace související s provozem objektu
informování zástupce Klienta o požadavcích jednotlivých poboček
řízení revizí a archivace revizních zpráv
dokumentace provedených prací a zpracování plánu nutných oprav a investic
pravidelné měsíční vyčíslení nákladů na zajišťování provozu jednotlivých poboček v rozsahu a formě určené a dohodnuté s Klientem
zpracování pravidelné měsíční zprávy o plnění podmínek prací pro Klienta
příprava podkladů pro fakturaci ročního vyúčtování v požadovaných termínech

Havarijní pohotovost
Nepřetržitá havarijní pohotovost je zajišťována prostřednictvím společnosti Arridere s.r.o. či smluvními partnery v závislosti na lokalitě a ekonomických výhodách vyplývajících pro klienta. Příjem havarijních požadavků klientů v mimopracovní době je celorepublikově zajištěn pomocí zřízeného havarijního dispečinku našich smluvních partnerů.
Tyto požadavky mohou být primárně přijímány telefonicky na Havarijní dispečink.
Pracovníci havarijního dispečinku požadavek dále neprodleně předají určeným pracovníkům lokálních středisek mobilní údržby a následně klienta informují o průběhu řešení havarijní situace, popřípadě s ním tento zásah konzultují.



Nezávazná poptávkaTato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.